پخش

پایگاه خبری شیعه

پخش

پایگاه خبری شیعه

کاخ سفید: صهیونیست‌ها دروغ می‌گویند

 

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به گزارش امروز روزنامه "جروزالم پست" در خصوص موضع بوش در برابر ایران اظهار داشت: «نقل خبر از منابعی که نامی از آنها برده نشده، سزاوار انتشار در روزنامه مذکور نبوده است. کاخ سفید ساعاتی بعد از انتشار این گزارش در سایت خبری اورشلیم پست برای تکذیب آن بیانیه ای صادر کرد».

جروزالم پست با استناد به گزارش "رادیوی نیروی زمینی اسرائیل" و به نقل از یک مقام ارشد در بیت المقدس ـ که نامش برده نشده است ـ اعلام کرده بود: «همراهان رییس جمهور آمریکا ادعا کرده‌اند که جرج بوش و معاونش دیک چنی قصد دارند دستور عملیات نظامی را علیه تهران را صادر کنند ؛ اما وزیرخارجه آمریکا کوندولیزا رایس و وزیردفاع رابرت گیت با این اقدام مخالفت کرده‌اند».

کاخ سفید در بیانیه خود اظهار داشت: «هیچ رییس جمهوری در آمریکا نباید تمام گزینه‌ها را از روی میزش کنار بزند ولی اولویت ما در مورد برخورد با ایران، حل آن از راه‌های صلح‌آمیز و دیپلماتیک است». در این بیانه تاکید شده است که در موضع آمریکا در این زمینه هیچ تغییری حاصل نشده است.

قابل ذکر است که بوش هفته گذشته – در هنگام سفرش به خاور میانه - از فلسطین اشغالی بازدید کرد و در آنجا بر این سخن خویش تأکید نمود که ایران باید از دستیابی به آنچه که وی سلاح‌های هسته‌ای خواند بازداشته شود.

خبر از ابنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد