پخش

پایگاه خبری شیعه

پخش

پایگاه خبری شیعه

تاکید امام جمعه مشهد بر اعدام انقلابی جاسوسان بهائی اسرائیلی

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر بر خداباوری و خودباوری ملت ایران استوار بود و این گذشته برای نسل امروز وآینده ما هویت می بخشد.

وی با بیان این مطلب که امروز یک عده عوامل سست عنصر و یا ساده اندیش اصرار دارند که ما موفقیتهای کشور را به خدا و امام زمان(عج) نسبت ندهیم عنوان کرد: خداباوری و خود باوری سرمایه ما است و این امر باعث شده که امروز بر روی کره زمین کشوری قویتر از ایران و جود ندارد، زیرا قدرت به پول و سلاح نیست بلکه به نیروی انسانی بوده و این تنها نظام ایران است که میلیونها انسان با تمام وجود پای حراست و صیانت از آن ایستاده اند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز باید در برابر استکبار ایستاده ومانند همیشه او را مفتضحانه شکست دهیم ونگذاریم سوژهای روانی او ما را در دام گرفتار کنند گفت: ارزشهایی که امروز به اسم حقوق بشر در جوامع بین المللی و دنیا مطرح است خرافه وافسانه ای بیش نیست و در اصل افسارهای در دست استکبار است تا بوسیله عملیات روانی اختیار کشورها و ملتهای جهان را در دست خود بگیرد.

وی در ادامه با خبر دستگیری برخی سران بهائی که از جاسوسان اسرائیلی در ایران بودند اظهار داشت: کشورهایی همانند آمریکا ، کانادا، اتحادیه اروپاو... که چشمان خود را بر روی به خاک وخون کشیده شدن بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم غزه بسته اند امروز با دستگیری این جاسوسان جنایتکار به صدا در آمده و ادعای عدم حقوق بشر در ایران را سرداده اند.

نمایند مجلس خبرگان با تاکید براین نکته مهم که بهائیت دین نیست افزود: بهائیت نه تنها دین بلکه فکر و عقیده نیز نمی باشد و چگونه ما می توانیم قبول کنیم این سربازان اسرائیلی که دستشان به خون میلیونها انسان بی گناه آلوده است در کشور ما آزادانه قدم زده و با استفاده از یک مشت منحرف سیاسی و دختران هرزه و پسران شهوتران با جمع آوری امضاء برای از بین رفتن قوانین اسلام به هر جنایتی دست بزنند.

وی تاکید کرد: امروز بواسطه قدرت اسلام در مملکت امام زمان(عج) و حاکمیت دینی از راه گفتمان با این شبکه جاسوسی وارد شدن اشتباه است بلکه باید با همه قدرت این جریان شیطانی براندازی شود و با اشد مجازات اعدام انقلابی گردند.

وی از مسئولان قضائی کشور خواست بدون توجه به بد آمدن آمریکا و.. با درس گرفتن از خداباوری و خود باوری رزمندگان در فتح خرمشهر در برابر این جاسوسان پشت سر دستگاههای اطلاعاتی کشور برای براندازی این جریانهای جاسوسی قانعانه برخورد کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد