پخش پایگاه خبری شیعه ایران انتشار خبر جعلی ضداسلامی در روزنامه انگلیسی - پخش
X
تبلیغات
رایتل

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از فارس، روزنامه ینی شفق چاپ ترکیه با ذکر این مطلب در ادامه نوشت: بنا بر خبر جعلی روزنامه دیلی مایل،‌مردی در عربستان سعودی پس از 30 سال زندگی مشترک با همسر محجبه خود، زمانی که برای اولین بار خواست که صورت همسرش را ببیند ،هنگامی که وی در خواب بوده روبند وی را از صورتش برداشته است. بنابر داستان تخیلی روزنامه دیلی مایل همسر وی وقتی از این اقدام شوهر خود مطلع شد، بعلت نقض آداب و سنن به دادگاه مراجعه کرده و تقاضای طلاق نمود.

 


روزنامه ینی شفق همچنین نوشت که خبرنگار خود را جهت بررسی منابع این خبر مامور کرده است و او در نهایت با مدیر مسوول روزنامه الریاض که چند منبع به آن استناد کرده‌‌اند تماس گرفت. عبدالمحسن الداوود مدیر مسئول روزنامه الریاض نیز تاکید کرده است که هیچگاه چنین خبری در روزنامه الریاض چاپ نشده است.


 


روزنامه ینی شفق در ادامه می‌افزاید: پیش از این نیز خبرهای ساختگی مشابه در مطبوعات مختلف غربی با هدف تخریب چهره مسلمانان چاپ شده است.

border="0" ALT="Google" align="absmiddle">