پخش

پایگاه خبری شیعه

پخش

پایگاه خبری شیعه

دولت پاکستان چه کسانی را قرار است تحویل ایران بدهد ؟

به گزارش پخش به نقل از وبلاگ سیستان من:

حمید ریگی ( برادر عبدالمالک و مسئول اصلی فاجعه دارزین بم) که فعلا" مهره سوخته این جریان هست جزو بازداشت شدگان است و به احتمال قوی تحویل ایران میشود و تنی چند از افرادی که در قضیه دارزین نقش اصلی داشتند و نفرات بعدی کسانی هستند که از بلوچ های مکران ( پیشین و سرباز ) هستند و در قضیه گروگان گیری نافرجام جاده چابهار ، جکیگور نقش داشتند مثل چند نفر از اقوام نزدیک شرور معدوم مولا بخش درخشان، که با اقدام به موقع دکتر دهمرده استاندار ، و عکس العمل نیروهای پاکستانی بازداشت شدند و تاکنون در زندان پاکستان بسر میبرند .

البته طبق آخرین وعده دولت پاکستان ، هماهنگی لازم برای دستگیری و استرداد خود عبدالمالک و نفرات اصلی حادثه تاسوکی انجام شده و به همین زودی شاهد دستگیری این جانی وطن فروش خواهیم بود .

البته گروهک جندالله در آخرین اطلاعیه خود خبر دستگیری نفرات جندالله را تکذیب نموده و اعلام کرده که این افراد بلوچهای پاکستانی هستند !!! اما جهت اطلاع که بیش از هشتاد درصد مردم جکیگور ، پیشین ، راسک ، دشتیاری ، چابهار و تعدادی از بلوچ های( سرحدی ) زاهدان و خاش دارای شناسنامه پاکستانی هستند و به استناد همین شناسنامه میتوانند ادعا کنند که این افراد ملیت پاکستانی دارند .

نظرات 1 + ارسال نظر
روستای آقچری دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://aqchari.blogsky.com

ضمن تشکر از وبلاگ خوب شما ، در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید ما را خبر کنید. با تشکر
عنوان لینک : روستای آقچری
آدرس : http://aqchari.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد