پخش

پایگاه خبری شیعه

پخش

پایگاه خبری شیعه

نصرالله: پیروی از ولایت فقیه مایه افتخار من است

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از روزنامه «الوطن» کویت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله که به مناسبت هشتمین سال عقب‌نشینی اسراییل از جنوب لبنان سخن‌می‌گفت، اعلام‌کرد: گروه‌هایی که ما را از پیروان ولایت فقیه می‌دانند، فکر‌می‌کنند ما را متهم‌کرده‌اند این در حالی است که آن‌ها باید بدانند مایه افتخار من است که یکی از پیروان خط ولایت فقیه باشم.

نصرالله افزود: ولایت فقیه به ما می‌گوید، لبنان کشوری با گروه‌های مختلف است و تمامی شهروندان لبنانی باید برای حفظ آن تلاش‌کنند.

دبیرکل جنبش حزب‌الله با بیان اینکه هم‌دستان اسراییل با تبلیغات منفی خود برای مخدوش‌کردن چهره حقیقی حزب‌الله تلاش‌می‌کنند، تصریح‌کرد: عربستان از مهم‌ترین کشورهای عربی است که با اقدامات مختلف از این گروه‌ها حمایت‌می‌کند.

وی با اشاره به تغییرات در قانون اساسی لبنان با اهتمام به حفظ هویت عربی این کشور اظهار‌کرد: چنین تغییراتی منجر به جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور لبنان خواهد‌شد و من خود از موافقان اصلی این تغییرات هستم.

نصرالله در پایان افزود: هدف حزب الله تسلط بر لبنان نیست و این حزب نمی‌خواهد تفکرات خود را بر ملت این کشور تحمیل‌کند؛ چراکه ما معتقدیم لبنان سرزمین گروه‌های مختلف است و تلاش برای سربلندی این سرزمین با مشارکت همگان ممکن خواهد‌بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد