پخش

پایگاه خبری شیعه

پخش

پایگاه خبری شیعه

انتشار لوح فشرده صحیفه و آثاری از امام (ره) به زبان انگلیسی

به گزارش آینده روشن، به نقل از نوید شاهد، در این لوح فشرده که توسط نشر عروج منتشر شده است، متن مجموعه 22جلدی صحیفه امام خمینی(ره) به همت معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، به زبان انگلیسی ترجمه و منتشرگردیده است. 

این مجموعه مشتمل بر سخنرانی ها، پیام ها، مصاحبه ها، احکام، اجازات شرعی و نامه های امام خمینی(ره)است. 

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) پس از انتشار مجموعه صحیفه امام به زبان فارسی، تصمیم گرفت این مجموعه را برای مخاطبین خارج از کشور ترجمه کند. 

ترجمه این مجموعه از سال 1381 با شکل گیری کمیته های تخصصی مترجمان و ویراستاران، تهیه راهنما و الگوی عمومی ترجمه، ویرایش، آوانگاری و ترجمه اصطلاحات تخصصی آغاز شد و مراحل مختلف آن تا پایان سال 1386 به طول انجامید. 

گفتنی است جلد 22 این مجموعه به شناسه های موضوعی، اعلام، واژه ها ،آیات و روایات اختصاص یافته و بیش از 100هزار شناسه را در خود جای داده است. این شناسه ها امکان دسترسی آسان محققان و نویسندگان به مطالب را فراهم می سازد. 

مجموعه صحیفه امام خمینی(ره) به زبان انگلیسی، در 22جلد و بالغ بر 11هزار صفحه و با شمارگان 1500 دوره و بهای 1میلیون و 320هزار ریال توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) منتشر شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
شیعه پاسخ می دهد. سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://ahlebeit.blogsky.com

اهانت به مرجعیت شیعه - لطفا ضمن اعتراض و ثبت تخلف در بلاگ اسکای به سایر دوستان هم اطلاع دهید.

http://balochnews.blogsky.com

ابوالفضل حقیری پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام
من مدت هاست دنبال سی دی صحیفه امام می گردم اما نشر عروج می گوید خبری از انتشار آن دارد، اگر شما خبری دارید که از کجا می توان این سی دی را تهیه کرد، لطفاً به من هم اطلاع بدهید.
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد