پخش

پایگاه خبری شیعه

پخش

پایگاه خبری شیعه

عزاداری شیعیان آمریکا در سوگ فاطمه زهرا(س)

شیعیان مقیم آمریکا در شهرهای مختلف این کشور و در سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سوگواری برگزار کردند.

به گزارش شیعه آنلاین، شیعیان مقیم واشنگتن نیز با بر گزاری مراسم عزاداری در مرکز اسلامی این شهر در سوگ دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) گریستند.

 


به همین مناسبت شیعیان در مسجد امام علی(ع) نیویورک هم با بر پائی مراسم ویژه ای در سالروز شهادت این بانوی بزرگ اسلام سوگواری کردند.


سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در این مراسم به تشریح ابعاد مختلف شخصیت معنوی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخته و از این شخصیت الهی بعنوان پیوند دهنده حرکت الهی نبوت و امامت نام برد.


"محمد خزاعی" همچنین انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را امتداد حرکت انبیاء و اولیای الهی نامبرده و اظهار داشت امام(ره) با تاسی از نگرش امامت این انقلاب را هدایت و به پیروزی رساندند.


وی در ادامه افزود: راهبرد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مبتنی بر زندگی مسالمت آمیز با همسایگان و جامعه بین المللی بوده اما در عین حال هیچگاه در مقابل متجاوزان به این اب و خاک عقب نشینی نکرده است.


سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران از تهدیدات بی اساس دشمنان این آب و خاک هرگز به خود هراسی راه نخواهد داد و در دفاع از حقوق قانونی ملت ایران ایستادگی خواهد کرد و هر گونه تجاوز به حقوق ملت ایران را قاطعانه پاسخ خواهد داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ http://s-shirazi.tk

با سلام
در رابطه با انعکاس خبر ارتحال سید محمدرضا شیرازی در رسانه های خارجی (چون در رسانه های داخلی هیچ انعکاسی نداشت) آپدیتم...درضمن وبلاگ شما لینک شد
موفق باشید
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد