پخش

پایگاه خبری شیعه

پخش

پایگاه خبری شیعه

ادعای امامت یک دیوانه در لبنان

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از پرس.تی.وی، نزدیک ساعت پنج بعد از ظهر روز گذشته اهالی صیدا و عابران در میدان "النجمه" در مرکز تجاری شهر متوجه شدند فردی که سپس مشخص شد «حسام الصوص» (چهل ساله) نام دارد از بنای یادبود سنگی و شش متری که در وسط میدان و در حوض آب نصب شده بود با لباس زیر بالا رفته و با ادعای امامت شروع به سخنرانی کرد.

 

ده‌ها تن از مردم به دور وی جمع شده و برخی نیز از خودروهای خود پیاده شدند که این امر منجر به بروز ترافیک سنگینی شد. نیروهای امنیتی و ارتش به همراه آتش‌نشانی و گروهی از داوطلبان در مکان حاضر شده و تلاش کردند تا فرد مزبور را راضی کنند تا بالای بنای یادبود به پایین بیاید ولی این صحبت‌ها که یک ساعت به طول انجامید، نتیجه‌ای در بر نداشت و «الصوص» تهدید به خودکشی کرد. مردم نیز در اطراف میدان وی را تشویق کرده و برای او دست می‌زدند. «الصوص» پس از کمی سخنرانی، سیگاری روشن کرده و سکوت کرد و هنگامی که داوطلبان قصد داشتند وی را به پایین بیاورند تهدید کرد که خود را پرت کرده و از بین می‌برد.


وضعیت بدین ترتیب یک ساعت دیگر ادامه یافت و عبور و مرور خودروها به شکل کامل در بخش تجاری شهر صیدا متوقف شده بود. در اینجا نیروهای امنیتی در هماهنگی با آتش‌نشانی برنامه‌ای برای پایین آوردن وی ریختند. این نیروها در ابتدا صفحه مشبک پلاستیکی مخصوص عملیات نجات را حاضر کرده و دو نفر نیز به بالای بنای یادبود رفته و به ناگهان وی را به طرف پایین پرتاب کردند.


«الصوص» توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده و برای تحقیقات و بررسی احتمال اختلال روحی و روانی به بازداشتگاه منتقل شد.


«الصوص» راننده تاکسی بوده و ظرف مدت اخیر رفتارهای غیرطبیعی از خود بروز داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد