پخش

پایگاه خبری شیعه

پخش

پایگاه خبری شیعه

چشم ما به تبلیغ «بت‌پرستی» ‌روشن!

در روزهای گذشته، سردسته یک فرقه متمایل به هندوئیسم در ایران، با حضور در برنامه‌ای در شبکه یک سیما، به آموزش آشپزی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، وی برای سرپوش نهادن بر فعالیت خود، به تشکیل کلاس‌های گیاهخواری اقدام کرده و در این کلاس‌ها، فراگیران را گام به گام به هندوئیسم فرا می‌خواند.

به این ترتیب که پس از چند ماه، آنهایی را که مستعد تشخیص دهند را به جلسات خاص خود در روزهای سه‌شنبه و یکشنبه در پشت یکی از رستوران‌هایی که توسط این گروه در تهران اداره می‌شود، دعوت می‌کنند.

در کلاس‌های صبح یکشنبه این گروه، مقداری از غذای تهیه‌شده را در برابر مجسمه یکی از خدایان خود می‌گذارند و سپس در راستای یکی از اعتقادات خود با مخلوط کردن غذای پیشکش با کل غذای رستوران، از رب خود می‌خواهند که بر پیروانشان بیفزاید.

این گزارش می‌افزاید: چندین بار در سال، در قالب تورهای زیارتی، تازه‌هندوها به معابد هندوها در هند برده می‌شوند تا در آنجا به عبادات مرسوم این آیین ساختگی بپردازند و در حالی که برخی از این افراد را قشر تحصیل‌کرده و بانوان تشکیل می‌دهند، به انجام رقص‌های مذهبی و احترام به بت‌های دست‌ساز می‌پردازند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد